Intrebari frecvente

Am gresit datele de facturare. Se poate refactura comanda?

In cazul in care comanda este finalizata, modificarea datelor de facturare presupune stornarea facturii initiale si emiterea unei noi facturi. Refacturarea se poate face doar in cadrul aceleiasi luni contabile. Pentru a solicita o refacturare, completeaza formularul disponibil, aici, atat cu datele comenzii ce trebuie refacute, cat si cu noile date de facturare.

Am un produs defect, ce trebuie sa fac?

Contacteaza-ne la numarul 0753.438.513, sau prin e-mail completand formularul disponibil in sectiunea Reclamatii & Sesizari, si in functie de categoria din care face parte produsul tau iti vom indica solutia oportuna.

Care este avantajul unei Comenzi online?

Plasarea comenzii online prezinta o serie de avantaje: a) Comenzile pot fi inregistrate la orice ora, fiind preluate in ordinea inregistrarii lor; b) Rezervarea produselor se face automat la inregistrarea comenzii, daca acestea au statusul „In stoc"; c) Poti verifica direct din contul tau traseul comenzii de la inregistrarea ei pana la livrare.